Crossroad crash
The game where all cars are controlled only by you. Try to avoid accidents, but if you have an accident, it doesn't matter, rewinding time will help you think about the next step. Demonstrate the speed of your reaction on the interesting levels of this game. Control the speed of cars at the intersection, think carefully about your actions so that cars moving on intersecting roads do not crash into each other. Discover intersections in different parts of the world, including New York and Paris. Train and set incredible records.