Crossroads Inn: A Fantasy Tavern Sim
In Crossroads Inn: A Fantasy Tavern Sim micromanagement goes head to head with a rich story. As the kingdom is in turmoil and a shift of power is expected, your Inn will soon attract the attention of important political and military figures, who are desperately trying to hold on to the reins of power.
Will you stay neutral or become a part of a large-scale drama, full of political intrigues? Meet vivid characters, deal with treacherous NPCs, and fulfill dangerous quests inspired by RPG games – there’s even a damsel in distress to save!
In Sandbox mode, you will focus solely on managing your business and economy – build your own tavern, hire and oversee staff, manage the supply chains and create new dish recipes. If you get hungry for additional challenges, we've prepared 6 scenarios - every one of them is a separate, standalone story, bringing unique objectives and rules.