Crow Country
A survival horror game, where you’ll test yourself against puzzles and riddles as you investigate the eerie tranquility of the abandoned theme park. Don’t be deceived by the whimsical surroundings, something is awfully wrong in Crow Country.
As you unlock new areas, backtrack and discover more, you gradually piece together why Edward really shut down his park and where he mysteriously disappeared to. You’ve heard some pretty disturbing rumors, but they couldn’t possibly be true…..right?
For visitors to the park who are more interested in spotting crows and taking in the sights, Exploration Mode allows you to journey on without the fear of being attacked by the mysterious monsters roaming Crow Country. Besides, if you knew what those monsters really are…..
A tale of reckless hubris and human greed, and now at the center of it all... you.