EXPLORE THE CRYPTS
Crypt Stalker is an 8-bit retro-styled arcade game. Take on the role of Gladys, one of the descendants of the world's defenders, and stop the demons before they unleash hell on the planet. Explore and defend diverse locations such as pyramids, a lake of fire, or overgrown ruins from unearthly creatures.
As a highly trained Stalker, your task is to search and overcome every danger standing in your way. Watch out for your surroundings - unstable stones, and moving platforms are just a few dangers awaiting you during exploration.