Cube Raiders offers gamers four different game modes for one or two players.
Join Rose and Kirk in this head-breaking Cube Adventure and prove that you are a true Cube Raider.
Face the dangers and surprises in each temple and solve more than 99 puzzles for just one player.
Have fun together and play a joint adventure with more than 59 puzzles created for two players.
Put companionship aside and show who the best Cube Raider is in the "Duel" mode.