Cue Sports
Cue sports is a small collection of different billard and snooker game modes. You can play standard eight ball billard or with the nine ball rule set. In addition you can play snooker with six balls, 10 balls or 15 balls ruleset.
Or just wanna hit some balls ? No problem... play the free table mode and hit and pot whatever you like.