As Coop "Go Away, Weirdo" McCarthy, all you want to do is make the world a better place. The trouble is: Nobody likes you, school sucks, you can't find a prom date, everybody bullies you (including your teachers), and your attempts to help only makes things worse. Will you escape high school alive? Who will love you? Why is this game called Freakpocalypse? Find the answers to these questions and more by looking at, talking to, and touching everything within the Cyanide & Happiness universe.