Drawing inspiration from old school platformers, Cybarian: The Time Travelling Warrior is an arcade title with some beat ‘em up gameplay qualities. Across four levels, players must take control of Cybarian, a warrior who discovers the Sword of Ages and gets transported to a cyberpunk future.