Everything was going great for Tasuke and Kyapiko until one fateful day when they
Thanks to the genius of the Doc, they were given the opportunity to become cyborgs and heroes of justice tasked with taking down the Evil Group which had been terrorizing the town. The only catch is they have 18 days to get the job done and become humans again.