Cyber Shadow
The world has been taken over by synthetic lifeforms. A desperate plea for help sets Shadow on a journey to uncover what started the path to perpetual ruin. Slash through the techno hordes, leap past traps, and nimbly navigate the ruins of Mekacity. Only you can unlock the secrets to your clan's ancient powers in Cyber Shadow, the quintessential Ninja Action game.