CyberHeroes Arena DX
CyberHeroes Arena is a mecha-themed auto battle roguelite ready for major fun! Choose your robot, create your build and destroy all cyber monsters to survive.
Move around avoiding enemies while automatically shooting; Collect money to buy skills and items. Complete missions and unlock all the playable robots. And try to survive the 18 waves to win.
There are a total of 7 different robots, and each hero has unique attributes, making each run different and unique.