Cycle 28 is a space shooter in the classic arcade style that keeps you pushing for a high score. The controls are simple. The action is fast-paced. Intense dogfights lead to epic, screen-filling bosses.
Upgrades — Beat your personal high score in a run to unlock upgrades. With 45 possible configurations, customise your ship and master new tactics to live just a little longer.
Evolving story — Uncover the secrets of why you’re stuck in Cycle, why the enemy is hell-bent on destroying everything you love, and just who they really are.
Epic original score — A powerfully atmospheric mix of modern orchestral and retro electronic sounds by Jordan Rees.