Cyjin: The Cyborg Ninja
Imagine combining challenging precision platforming, pick-up-and-play gameplay, fast-paced action, a neon cyberpunk setting, and a ninja robot – all into one game. It’s time to test your platforming skills!
After suffering defeat at the hands of his arch-nemesis, the Shōgun, Cyjin is left to rust in a robot graveyard. Awakening beneath a mountain of scraps, Cyjin returns to the land of the living with a single goal: to seek revenge against his foes and make them pay.
A world that blends Eastern themes with a cyberpunk vibe – from the deep wasteland of the Junkyard to the traditional futurism of the Urbanscape.
Puzzles require quick thinking and inhuman reflexes. Better start stretching those fingers!