DARIUSBURST CS CORE + TAITO/SEGA Pack
Enjoy a new, expanded chronicle, stretching across 225 stages from Darius Year 1906.
In addition to displaying the top scores in each mode, a replay can be downloaded to view the top players' playthroughs.
Playing any stage for which you have replay data will display a ghost replay revealing where you can improve you own score.
One of the attractions of the original DariusBurst AC cabinet are the powerful vibrations created by the in-seat speaker, which are reproduced here via the controller.
The cabinet vibrations were not merely mirroring the sound's volume but were set via a special signal separate from the music and sound effects, and Zuntata has tuned the home version to produce a close estimation of the arcade.
If you already own Darius Cozmic Revelation and/or Darius Burst Another Chronicle EX+, the modes featured in those releases are not repeated here.