DEADCRAFT
In a world ravaged by a deadly virus, half-zombie Reid must survive not only by taking an axe, weedwhacker— anything he can get his hands on—to hordes of the undead, but by growing some zombie followers of his own.
Use Reid's half-zombie side to unleash devastating powers in battle. Whether your targets are human or undead, crush all who stand in your way!
You won't survive a day in the wasteland without food and water—earn your living by helping others, or simply take what you want by force.