Creep your way through different locations, learning the backstory of Price and his motivations that led him down this dark path.
Progress through the somber story by solving light puzzles across a variety of different scenarios and settings!
Redemption… Hope… Are these things that one can hope to acquire again after selling your soul in your haunting past?
DISTRAINT 2 follows on from the events of the first game. It is a sinister tale about restoring hope and finding your purpose.