Slide to surf, tap to jump. Experience original soundtracks and travel in dream journeys!
Some day, far in the future a dream machine will be invented, the likes of which have never been seen before. And the people, they will train themselves in the virtual world in order to make their dreams come true. One boy - Bruno - who's dream is to be a dancer, begins his story here.