Dandara: Trials of Fear Edition
The world of Salt hangs on the brink of collapse. The citizens, once free spirits, now stand oppressed and isolated. But not all is lost, for out of this aether of fear arises a heroine, a ray of hope. Her name is Dandara.
Welcome to a unique 2D metroidvania platformer, full of mystical creatures and boundless exploration. Defy gravity as you jump across floors, walls, and ceilings alike. Discover the mysteries and secrets hidden throughout the world of Salt and its diverse array of characters. Empower Dandara for combat and survival against enemies bent on oppression.
Traverse across the esoteric world of Salt through fast and fluid jumps off any surface, unhindered by gravity, in lovingly-crafted environments.
Use a combination of speed, skill, wits and reflexes to solve puzzles, earn power-ups, and access areas previously unreachable.
A visual and auditory wonderland comes to life through gorgeous hand-crafted pixel art and original soundtrack compositions.