Danger Stunt Drive: Extreme Racing Simulator
The game has a huge selection of powerful sports cars. Win races, set new records and fill up your garage with powerful sports cars. And don't forget to upgrade your car to the maximum level!
On each track you will encounter unique obstacles that will try to knock you off the track. Some obstacles can suddenly change your direction of travel, others can stop your car if you are not careful and attentive.
Try to overcome as many obstacles as possible and set your new personal speed record on each track. Prove to everyone who is the King of the Downhill here!