The ultimate darts game is now on Nintendo Switch.
Darts Up is a fun game of darts in which you will have complete control over aiming thanks to the motion sensor. You can play with your friends and family, up to a maximum of 4 players*.
There is also a combo mode with special moves and, most importantly, an arcade mode with an online ranking table, where you can compare your best scores with friends and players from around the world**.