Dashing Dodgems
Harness the classic fun of riding bumper cars in this unique party game! Let nothing stand in your way as you compete against your friends in a selection of completely destructible environments.
The bright and colorful City Theme and a dark and spooky Victorian Theme. Each map offers unique opportunities for play, and plenty of things to destroy!
Compete to be the last dodgem driving in Free For All, a game mode in which you knock other players into the water until only you are still on land. Don't take too long though, as the floor of the maps itself will start to destruct after some time!
Chase the spotlight across the map, as long as you touch it, you gain points! Other players will try and knock you out of the light though, so be ready to defend your position!
Adapt the game modes to your liking by setting different score caps, stock or time limits.