Date Night Bowling
You're out at your local bowling alley for a dating event, so strike up a conversation, hop over to the bowling lanes, and try your best to make a good first impression. Play things right and you might just find your soulmate! To win over your date, you’ll rely not only on your bowling skills, but also on your ability to tell well-timed jokes, throw popcorn into their mouth, give the perfect shoulder rub, and more!