DateJournal
Meet gorgeous girls, give them gifts, ask them out on dates, and level up your skills to win their hearts. Each girl has her own wish list for her ideal partner: one girl wants a soulmate with broad shoulders and big biceps, while another one will go gaga over your ability to recite Kant from memory. So, keep working to improve yourself, but if you want to try and win the girls over through sheer tenacity, knock yourself out!