Dawn of Survivors 2
Dominate the land with your very own, all-purpose, all-terrain truck that can store valuables and mow down zombies like bowling pins! You don’t have to unlock the truck, but you will need to repair it to make it run and continue to protect it.
As you gather resources and build your shelter, you’ll deal with waves of zombies, each with their own unique quirk, that will soon tear down your shelter walls. Once the map is clear, it won't be long before they return.
What’s a home without a little security? In Dawn of Survivors 2, you can build your own catapults and turrets to take down the massive hordes of zombies! From classic catapults, to flame throwers, to AK-47 turrets, you’ll be able to design your own defense system that will keep the hordes at bay.
You’re not alone in this cruel world. There are numerous survivors out there that need your help! It’s your choice whether or not to: help, trade, or betray them. Be careful. The apocalypse makes everyone desperate.
We will release the feature of multi-player mode later for online experience with the survivors from all over the world.