Dead in Vinland - True Viking edition
DEAD IN VINLAND is a survival/management game, mixed with RPG and adventure elements, about a Viking family trying their best to survive on a mysterious island. This “True Viking” edition comes with all the DLCs released!
Exiled on a faraway and unknown land, lead Eirik and his family on their quest to survive. Manage their physical and mental health, explore the island, organize your camp and deal with other human beings. Some will help you, and some will be less... friendly. Unveil the esoteric mysteries of Vinland. They could save your life… or lead you to your demise.