Death Come True
A completely new science fiction mystery, in full-length live-action movie format, from genius creator of the "Danganronpa" series, Kazutaka Kodaka.
Player controls are simple and straightforward: just swipe to look around and tap to make a selection. Even if you are a beginner, you can enjoy the game as if you were watching a movie.
The protagonist acts as you make choices in each scene, moving the story forward.
The evening news on the TV shows the man himself, allegedly wanted as a serial killer.
Each time the protagonist experiences a new "death", you can collect "Death Medals" based on the way he died. Depending on the number of the medals you collect, special movies called "DeathTube" will become available. Try and collect them all!