Death Noodle Delivery
Welcome to Death Noodle Delivery.Deliver the noodles, don’t waste a single portion and most importantly… try not to die.
Upgrade your old hoverboard from a rusty ironing board to a perfected killing machine. Jailbreak AI paywalls and unlock new power-ups that let you manipulate time and launch explosive cats!
Talk to your neighbours and find out their dirty stories. Browse the web for hacks and pleasure. Survive long enough, and you may discover that this world hides a terrible secret.