Death of a Wish
Play as Christian as he unites with new comrades to challenge the cult that raised him. By taking down the four Sanctum Faiths: Father, Sister, Cardinal, and Priest, they will upend the order of the world.
Unleash Christian’s cursed powers in a demanding and rewarding combat system. Be careful not to succumb to the ever-encroaching Corruption; achieve high ranks in combat and perform graceful combos to hold the Corruption at bay.
Christian’s world is rendered with a surreal aesthetic like no other. Harsh, pulsating scratches upon a sea of darkness render a thick atmosphere brooding with emotion. Battles come to life in an animated spectacle of light and motion that remains easy to parse in play.