The job gets lively when your assigned soul is stolen and you must track down a desperate thief to a realm untouched by death - where creatures grow far past their expiry and overflow with greed and power.
Talon Sharp Combat: Utilise melee weapons, arrows and magic to overcome a fantastic array of beasts and demigods. Mistakes are punished and victory is rewarded. Gain an edge by customising your character stats and mastering the abilities and upgrades you obtain.
A Beautifully Bleak World: Venture beyond the Doors and explore a land full of twisted inhabitants and countless secrets, bringing hope to the weird and wonderful characters you’ll meet along the way.
A Dark Mystery to Unravel: Track down and defeat colossal tyrants with stories and motivations of their own. Experience a sombre yet darkly comedic tale, uncovering the truths behind the flow of souls, the role of the Crows and the origin of the Doors.