Death's Hangover
Death has a hangover and worse is that he was robbed from souls by nightmarish Dracula. Old Grim needs the help of his two best warriors - or the first ones he could find.
The challenge that awaits them is the most difficult they have encountered. The mysterious Castle with multiple routes and secret areas awaits for our warriors. Secret passages and Bosses who guard next floors are not the only obstacles on their road. Don’t worry - our adventure will be accompanied by such abilities as sticky, spike and ghost power-ups. You can also control the speed of your ball – dash it or slowdown. At the end of each room, it will be a unique encounter with a huge boss awaits you.