Deathchron
Deathchron is a retro style arcade game full of intense platform action, powerful attacks, and menacing enemies.
In the recent past, an ordinary kid receives an urgent television transmission. Shortly afterwards, an incredible battle mech known as the Deathchron arrives at his suburban home.