Defend the Kingdom
Defend the kingdom is a classic tower defense game where you build up towers and upgrade them to defend one end point from evil creatures approaching from one or more lanes. Different towers have different pro s and cons and it is always a trade off which tower suits the best for each situation. Explore three biomes and 35 levels each have three difficulties. Earn stars by completing each difficulty to upgrade your stats and earn gems to buy skills and power ups.