Deiland: Pocket Planet Edition
Deiland: Pocket Planet Edition is a relaxing farming adventure where you will have to take care of your tiny planet. Farm, craft and fight monsters to make your home a special place and help others with their quest.
Discover the story of Arco in this single-player experience, a tale about growing up, helping others and revealing the secrets that lie on the heart of your planet. We’ve crafted a relaxing game, with a strong narrative and a cast of diverse characters for you to meet.