Delicious! Pretty Girls Mahjong Solitaire
What could be more rewarding in a game of solitaire than having cute girls dress up for you with each victory? In this updated and slightly naughty version of the tile-matching classic, clearing the board will unlock new outfits for your female companions, all of which can be viewed in the alluring Dressing Room mode. Meet 7 Pretty Girl characters and 2 hidden guests as you progress!
Delicious! Pretty Girls Mahjong Solitaire is simple yet challenging. Match pairs of tiles to make them disappear, but be careful and plan strategically so you don’t hit a dead end! Tiles are shuffled each time you play to keep each session fun and unpredictable. With over 100 layouts and randomized patterns, there’s always a reason to come back for more tile-matching and fan service!