Demolition Crew
Jump and smash your way to the top of different buildings in a race against time, puzzles and enemies. On top of each building you hit a bell to mark the building ready for demolition. In each level you will find power ups like down stab, double jump and bombs to help you on your way. But watch out. Every level is filled with dangerous traps and vicious enemies that will try to stop you. Play alone or compete head to head with a friend.