The Demon Huntress will need to find the victim's daughter before it's too late. Will she dare to follow the creature from another dimension and delve into dark secrets of her own past?
Having defeated the Beast from another dimension, Dawn Harlock had hoped to spend the rest of her life in peace. However, circumstances have placed the life of a child at stake and brought her out of retirement to once again solve supernatural riddles and hunt hellish demons.
The protagonist will once more don her detective hat to investigate a mysterious case.
A woman was murdered and her daughter disappeared under strange circumstances. Is this a random crime, or is something sinister lurking behind it?
Dawn slowly starts to suspect that a terrifying force is at work. Indeed, the supernatural events might have more to do with her own mysterious origin than she would have wanted.