Demon's Rise - War for the Deep
Enter the depths of the ancient city of Angor and prepare for battle. Form a mercenary party of adventurers, sellswords, rogue sorcerers, and assassins, and enlist with an army of dwarves trying to retake their ancient homeland.
Demon's Rise is a turn-based tactical game where players must lead a party of six heroes through the bowels of an underground city. Battles are intense affairs where the proper use of terrain and cover is as important as the choice of spell or attack.