Depixtion
Based on the popular Picross genre, Depixtion blends color mixing mechanics with the rules of nonograms to create a uniquely colorful experience.
Picross is a picture logic puzzle game in which cells in a grid are filled in by following the number hints provided on the top and side of the grid. Once all the hints are filled in, a secret image reveals itself!
You may have! Picross has been around for quite some time. You may also know them as Nonograms, Hanjie, Pic-a-Pix, Paint by Numbers, or Griddlers. However, we have a secret twist to our puzzles! Unlike traditional games which limit your puzzle to one grid, our puzzles consist of 3 layers. As a portion of each layer is colored in, the final image will begin to form based on how all 3 layers blend together. Ensure each layer is correct, and you'll reveal the final image and solve the puzzle!