Deru - The Art of Cooperation
Deru is a cooperative puzzle game that mixes eye catching abstract art with mind bending puzzles to a unique gaming experience.
In this couch co-op experience two players team up to overcome the boundaries of shadow and light and succeed through teamwork, timing and tactics.