Destruction
International secret organization H has planned terrorist attacks in various places throughout the world in order to destroy world order.
Elite organized special forces have been gathered from all over the world to stand up, stop the terrorists and protect order!
However, as they take action, smart movements such as "Project X" and "clone humans" gradually come to light.
There are missions that demand various kinds of skills, such as oppressing the enemy forces, capturing bases, and protecting important people.
By raising and changing the equipment of each character, you can increase the number of situations that they can shine in.
Each player can make use of their own special abilities and help one another out to complete the mission.