Detective Agency: Gray Tie 2 Collector's Edition
Skilled detective Amanda and her assistant take the case and head to France to meet with the enigmatic artist.
Join the investigation as you collect clues and track suspects across multiple exotic locations.
But there is more to this mystery than there appears, so trust no one and beware of traps as you take on your most challenging case yet in this mysterious hidden-object puzzler!