Detective Di: The Silk Rose Murders
Someone systematically kills young women in the Chinese capital under the Tang Dynasty, leaving cards with riddles and warnings at the crime scene.
After a daringly solved case, the young, newly minted, but extremely talented detective Di Renjije receives, from the Empress Wu Zetian herself, the task of discovering the identity of the murderer.
Discover the truth behind crimes, learn the true intentions of politicians and defeat your demons as you collaborate with the first and only Empress of China during the unique times of the Tang Dynasty.
The remarkable story is shown with gorgeous pixel art paying homage to the old school of graphics but with a whole new unique touch.