Detention
Detention is a unique, atmospheric horror game heavily influenced by Taiwanese/East Asian culture, religious elements and mythology. Based on 1960s Taiwan under martial law, in this 2D, atmospheric horror side-scroller, the player controls characters who venture into a school beset by hostile supernatural events, to uncover stories behind the haunted place. The game features unique graphics and gaming experiences.