Gameplay
Devil Engine is a high octane, classic styled side scrolling shoot-em-up heavily influenced by the best in the genre from the 32-bit era, featuring a variety of incredible locations, hand drawn pixel art, and a blood-pumping soundtrack that brings the dark future to life.