Dex & Akane
If you're looking for something serious, you've come to the right place. Experience dark, cyberpunk stories that will keep you yearning for more.
Dex - Plug into the cyberpunk world of a 2D action-RPG with non-linear gameplay. Explore, fight, talk and hack through a neo-noir adventure!
Akane - Imagine the rain-soaked neon streets of Mega-Tokyo. You, your loyal katana and hordes of mad Yakuzas. There’s no happy ending this time. Take down as many thugs as you can with you!
Step into two futuristic worlds where action and danger lurk around every corner!