Dexter Stardust : Adventures in Outer Space
Space! Dexter Stardust barely escaped when the Vreesians, inhabitants of the menacing Planet X, sent a fleet of robots to destroy all life on Earth. Now, twenty years later, a mechanical man from the 10th planet seeks to communicate to Dexter a very important message - he is the key to saving both humans and Vreesians. Play the taco-loving Dexter Stardust as he, and his good friend Aurora, go on the greatest adventure of their lives and discover the mystery of the Robot from the Planet X!
Created as a classic point and click adventure, you can walk, talk, and interact with everything in your surroundings. Use and pick up inventory items to solve puzzles in over 100 unique scenes.
Playing Dexter Stardust is like watching back to back episodes of a Saturday morning cartoon! With 5 total episodes, feel free to jump to or replay any episode you’d like at any time.
The whole family can go on a spacey adventure; with its non-violent gameplay, incredible story, logical puzzles, and easy controls, Dexter and gang are sure to jump off the screen and into your heart.