This Slasher RPG takes you to a dark fantasy world where hordes of monsters now rule over a once prosperous land. Fight them with a dynamic and intuitive combat system and level up your skills to defeat all 10 levels and the final Dragon-boss.
There are various enemies, each requiring a different approach from you. Attribute your skill points to develop a personal build throughout the game. You can choose to become an unstoppable tank, a deadly archer or a powerful mage, or combine all of these aspects in a unique way.