Dicefolk
Play as Alea, a young Dicefolk hero who discovers her ability to befriend Chimera and fight back against evil forces threatening humanity’s extinction.
Embark on a thrilling quest to save humanity from the grasp of an evil sorcerer. Build a team from over 100 unique, hand-drawn Chimera to suit your playstyle. Unlock all the talismans to uncover the mystical secrets behind the Chimeras’ existence.
With a large variety of Chimeras to befriend and command, you'll need to strategize and adapt your playstyle to suit each battle. From tough tanks to speedy attackers, each Chimera brings a unique set of abilities to the table. Your tactical choices will determine your success in battle!
Each playthrough offers its own rewards, and the Chimeras you encounter in one run can be entirely different than those you find in another. With different Chimeras comes different strategies to assemble your team for the perfect run!