Dininho Adventures
Only someone very evil could have the coldness to steal the eggs of a helpless dinosaur mom and Dininho cannot leave it at that.
Explore this colorful and dangerous world, rescuing all helpless babies. But be careful, "He" will be waiting for you at the end of each road.