Dirt Trackin Sprint Cars
Join more than 500,000 other players enjoying the best-rated Dirt racing Sprint Car game from the creators of Dirt Trackin'!
With 410 Winged, Non-Winged, Big Block Modified, and Midget cars, you will be sure to find all levels of dirt race competition. The game includes 13 racetracks to choose from. 10 fictional oval tracks and 3 real dirt tracks - Atomic Speedway, Fairbury Speedway, and Brownstown Speedway!
Real World Drivers in all 4 racing classes and a highly competitive Multiplayer mode with over 3000 daily races to see your friends in the mud. Practice in Hot Laps, race against AI in Single Player mode, or for those who are brave enough, jump on the gruelling career mode that takes you across the country and off to Australia to win trophies.